1

شان مردم قزوین دریافت بهترین خدمات از دولت است

محمد مهدی اعلایی ، استاندار قزوین در نشست شورای اداری استان قزوین گفت : دولت سیزدهم به نیمه عمر خود رسیده و در این مدت شرایط ویژه ای هم در کنار شرایط عادی را تجربه کرده است.

اعلایی گفت : پارسال کشور با تحریک و فتنه دشمن درگیر اغتشاشات شد که چند ماهی اوضاع خوبی در کشور حاکم نبود ، اما هیچ نگاه منطقی نمی‌تواند دستاوردهای دولت را نادیده بگیرد.

وی گفت : تصور این بود که بیان زبان انگلیسی به عنوان نقطه گفت و گو باشد، اما دوسال ابتدایی دولت سیزدهم  نشان داد که زبان گفت و گو از موضع عزت و اقتدار است.

استاندار گفت : دولت در سیاست خارجی تک گزینه ای عمل نکرده و در حوزه اقتصاد مشکلات ریشه دار و مزمن وجود دارد که هم اکنون نشان دهنده تثبیت و کنترل شرایط است.

وی افزود : دلیل اینکه دشمنان نمی توانند با این حجم از کینه توزی ها به اهداف خود برسند، این است که مردم با بصیرت همه تحولات را می بینند.

اعلایی افزود : در حوزه مولدسازی استان قزوین رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده در حوزه بازآفرینی شهری هم رتبه نخست کشور سهم قزوین بوده است .

استاندار گفت : مردم با همه مشکلات متداول سازگار می‌شوند اما مباحث مربوط به فساد را هیچگاه نمی‌پذیرند.

اعلایی افزود : دولت اولین مدعی مبارزه با فساد است و اتفاقاتی در گذشته افتاده که همه مدیران باید با تمام وجود با آن مقابله کنند.