1

عملکرد دولتمردان و دستگاههای اجرایی بدون تلاش خبرنگاران به خوبی منعکس نمی شود

به همت شورای شهر و شهردار قزوین مراسم تجلیل از خبرنگاران رسانه های استان قزوین در تالارشهر برگزار شد.

دکتر مهدی صباغی ، شهردار قزوین در این مراسم با قدردانی از زحمات خبرنگاران رسانه ها گفت: خبرنگاران نقش مهمی در اطلاع رسانی وآگاهی بخشی دارند و عملکرد دولتمردان و دستگاههای اجرایی بدون تلاش خبرنگاران بخوبی منعکس نمی شود و مردم در جریان خدمت رسانی قرار نمی گیرند.

شهردار قزوین تصریح کرد: امیدواریم در کنار همراهی شورا و تعامل خبرنگاران و رسانه ها بتوانیم شهری زیبا و آرام برای زندگی شهروندان مهیا کنیم.

دکتر صباغی تصریح کرد: طرح های مهمی در دو سال گذشته آغاز شده که برخی در سال جاری افتتاح خواهد شد و مردم از خدمات آن بهره مند می شوند.دو سال گذشته بدهی بانک شهر تسویه شد و طرح کمربندی حنوب غرب به شمال شرق در حال اجراست و بزودی با حضور مقامات کشوری افتتاح خواهد شد که این کار بزرگ و مهم نقش مهمی در تسهیل ترافیک داخل شهر خواهد داشت.

شهردار قزوین تصریح کرد: با افتتاح این کمربندی سبز از میدان تره بار تا میدان شورا به مسافت 12 کیلومتر را شهروندان می توانند بدون توقف و تقاطع و چراغ راهنمایی طی کنند و داخل آن نیز چند طرح دیگر مانند مسیر دوچرخه سواری، جاده سلامت، اتاق مادر و کودک، دریاچه مصنوعی و سپتیک برای باغستان پیش بینی شده که عملیاتی می شود.

صباغی یادآورشد: همچنین دو دریاچه ذخیره آب در باراجین درحال احداث است که 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد تا آبهای سطحی جمع آوری شده و برای آبیاری فضای سبز استفاده شود.

شهردار قزوین درپایان گفت: توجه به امور فرهنگی نیز با رویکرد شورا مورد توجه بوده و ایجاد فرهنگسرا در مناطق کم برخوردار مانند هادی آباد، چوبیندر و نصرت آباد، عملیاتی شده و تجلیل از شخصت های فرهنگی، ورزشکاران، هنرمندان، خبرنگاران و مدال آوران و تیم شمس آذر نیز مورد توجه مدیریت شهری است .