1

اگر تببين كننده ارزش هاي انقلاب اسلامی نباشيم دوباره كربلايی شكل خواهد گرفت

حجت الاسلام و المسلمین مجیدی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: انقلاب با تبعیت از سیره غدیر با رهبری امام(ره) اغاز شد و باید مراقب باشیم که با تببين ارزش های انقلاب اسلامی اجاره ندهیم دوباره كربلايی دیگر شكل بگیرد.

حجت الاسلام سيد مصطفي مجيدي در مراسم جشن غدير خم که در روستای طزرک شهرستان بويين زهرا برگزار شد ،گفت: اگر عيد غدير، عيد الله اكبر است به اين جهت است كه امري در روز غدير اجرا شد كه ان زعیم ولايت و امامت امت اسلامي است.

حجت الاسلام مجیدی در ادامه عنوان کرد: شکل گیری انقلاب با تبعیت از سیره غدیر با رهبری امام(ره) اغاز شد و ما هر چه داريم مديون حركت اين معمار كبير انقلاب هستيم و اگر تببين كننده ارزش هاي انقلاب اسلامی نباشيم دوباره كربلايی شكل خواهد گرفت تا ارزش های ديني زنده بماند.

وی اضافه کرد: در عصر ما دوباره قرار نيست كه امام مظلوم و قائم به مسلخ برود. اگر اینبار این اتفاق رخ دهد اولا جریان غیبت را طولانی تر می کنیم، دوما پا در ركاب بودن امام را از دست داده ايم و سوما از كشتی نجات جدا شده ايم.

حجت الاسلام مجیدی در پایان گفت: باید مراقب باشیم که از غدير، امام علی(ع) و انقلاب اسلامي خارح نشويم و در ركاب امام ولايت ثابت قدم و پیرو ولایت باشيم