1

تجلیل از بانوان مخابراتی در روز ولادت حضرت فاطمه “س”

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن، بانوان مخابرات منطقه قزوین مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه قزوین ؛ به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر، مهندس نصرآبادی سرپرست مخابرات منطقه به همراه جمعی از مدیران و روسای ادارات، با حضور در محل کار همکاران واحدهای 118, 2020 ، OMC و مرکز شهید بابائی با اهدا هدایایی از بانوان شاغل تجلیل و این روز بزرگ را به آنان تبریک گفت.
سرپرست مخابرات منطقه قزوین با تقدیر از خدمات ارزنده بانوان شاغل بیان داشت: زنان نقشی مهم و تعیین‌کننده در اداره امور خانواده و جامعه دارند. پرورش‌یافتگان در دامان مهر مادرانِ نیکوسرشت، اقتصاد، اجتماع، فرهنگ، نیروی کار و زمینه‌های تعالی و رشد کشور را می‌سازند و این نقش، بی‌بدیل و ممتاز است. در این میان زنان شاغل به دلیل ایفای همزمان دو نقش شریف و شگرف، یکی در کاشانه و دیگری در محیط کار، شایسته تحسین و قدردانی مضاعف هستند.آنان در بسياري از مشاغل حضور دارند و پا به پاي مردان به نظام مقدس خدمت مي کنند.
وی در این دیدار در خصوص جايگاه حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار نمود: دخت گرامی نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) شجره طیبه‌ای است که برکت وجودش، سرچشمه دل‌ شیفته مؤمنانی است که در نظام هستی در پی آب حیات می‌گردند و الفبای خانواده در اسلام ، برپایه محبت پی ریزی شده و نقش آفرین هستی ، زن را نقش آفرین تاریخ آفریده است و روزی که بر سینه خود سالروز میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را ثبت کرده، روزی خجسته و پرخیر است، جايگاه معنوي حضرت زهرا(س) به حدي است که در آسمان ها ايشان را به نام زهرا يعني زن درخشان مي شناسند.
محمدرضا نصرآبادی در پایان افزود: در بيان جايگاه و شخصيت ايشان همين بس که بهترين خانواده بشريت،خانواده حضرت زهرا(س) و بهترين انسان ها ، تربيت شده دست ايشان هستند.