1

پرداخت حقوق آذر ماه معلمان به همراه معوقات رتبه‌بندی

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: در آذر ماه آن دسته از معلمان جدید الاستخدام و دانشجو معلمان که احکام کارگزینی آنها صادر شده است، حقوق ماه‌‌های مهر،آبان و آذر را نیز دریافت می‌کنند.

آخرین مرحله اعتراضات رتبه‌بندی بندی معلمان در حال انجام است و تقریبا به تمام اعتراضات معلمان از سوی آموزش و پرورش پاسخ داده شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت‌: با وجود محدودیت در منابع با دستور معاون اول رئیس جمهور و همکاری سازمان برنامه و بودجه حقوق آذر ماه معلمان بسته شد.

علی فرهادی افزود:در آذر ماه آن دسته از معلمان جدید الاستخدام و دانشجو معلمان ورودی مهر ۱۴۰۲ که احکام کارگزینی آنها صادر شده است، حقوق ماه‌‌های مهر،آبان و آذر را نیز دریافت می‌کنند.

وی گفت: طی تعامل سازنده میان سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش و مساعدت معاون اول رئیس جمهور مقرر شد معوقات اعتراضات رتبه‌بندی معلمان در سال ۱۴۰۲ پرداخت شود که جای تشکر از معاون اول رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش  گفت: تقریبا تمام اعتراضات رتبه بندی رسیدگی شده است و به جز عده‌ای معدود می توان گفت پرونده اعتراضات بسته شده است و تعداد اندک افراد باقی مانده در دی ماه تعیین تکلیف می‌شوند.

فرهادی خاطرنشان کرد که تلاش وزارت آموزش و پرورش و دولت آقای دکتر رئیسی این است که با حرکت در مدار قانون و نظم فضای حاکم بر آموزش و پرورش آرام و به دور از دغدغه خاطر معلمان باشد تا بتوانند دانش آموزانی خلاق و مبتکر تربیت کنند.