چگونه یک چتر با کیفیت انتخاب کنیم؟

1. به وزن و اندازه چتر توجه کنید. چتر سبک تر و فشرده تر، بهتر است.

2. یک چتر اتوماتیک انتخاب کنید. اگر با یک کیف یا چیزهای دیگر در دست بیرون می روید، یک چتر خودکار راحتی زیادی را برای شما به ارمغان می آورد.

3. بعد از باز شدن چتر به اندازه آن نگاه کنید. به طور کلی قطر یک چتر تاشو حدود 58 سانتی متر است، اما زمانی که نیاز به بیرون رفتن با نوزاد دارید، می توانید چتر با قطر بیش از 60 سانتی متر بخرید.

4. به پارچه چتر نگاه کنید. به طور کلی، سطح چتر از پنبه، ابریشم، نایلون، ویسکوز و سایر پارچه ها با اثر ضد اشعه ماوراء بنفش ضعیف ساخته شده است، در حالی که چتر پلی استر دارای اثر آفتابگیر بهتری است. سایه سطح چتر بر مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش تأثیر نمی گذارد.

5. هنگام بررسی کیفیت چتر، توجه به عملکرد ضد باد چتر مهم است.

6. بهتر است چتری از پارچه تفلون انتخاب کنید. هنگام استفاده در روزهای بارانی، نه تنها عملکرد ضد آب خوبی دارد، بلکه به سرعت خشک می شود.

7. در انتخاب رنگ و مدل چتر، مطمئناً ترجیحات خاص خود را دارید، اما باید سن و هویت خود و موقعیت هایی که از چتر استفاده می شود را نیز به درستی در نظر بگیرید.

8. توجه داشته باشید که آیا چتر دارای یک جیب برای نگهداری آسان است و آیا جیب دارای بند یا حلقه است که حمل آن را برای شما راحت تر می کند.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.