انتخابات ریاست جمهوری مردمی برگزار می شود

نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با استاندار قزوین در سالن باغستان برگزار شد.

محمد مهدی اعلایی ؛ استاندار قزوین در این نشست با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: تلاش می کنیم تا میزان مشارکت مردم در استان قزوین قابل قبول باشد . در انتخابات مجلس هم که در سال گذشته برگزار شد ؛ هدف ما برگزاری مطلوب این رویداد بودبر این اساس رایزنی هایی شکل گرفت و تلاش شد حداکثر تایید صلاحیت ها صورت گیرد تا آن جا که استان قزوین ؛ استان اول در تایید صلاحیت ثبت نام کنندگانشد.

استاندار قزوین با اشاره به ممنوعیت حضور کارمندان در ستادهای انتخاباتی در ساعات اداری و یا فعالیت تبلیغی در اوقات اداری یادآور شد: کارکنان دولت در ساعات اداری نمی توانند برای نامزدی تبلیغ کنند مگر آن که مرخصی بگیرند . مدیران دستگاه های دولتی هم به هیچوجه اجازه تبلیغ و طرفداری ندارند و این کار تخلف است .

اعلایی تاکید کرد: حضور کارکنان دولت در ستادها به دقت رصد و نظارت می شود . این روزها برخی مدیران سایر استان ها در ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری حضور یافته اند که با کمک و همراهی دستگاه قضایی موضوع بررسی می شود تا خلافی صورت نگیرد .

وی در خصوص تضمین سلامت انتخابات هم اظهارداشت: انتخابات ریاست جمهوری مردمی برگزار می شود و دولت هماهنگ کننده است و هزاران نفر در سر صندوق ها هستند و با فرایند تعیین شده امکان تخلفی نیست و امروز هم فضا به گونه ای است که برای دولت فرقی نمی کند چه کسی رئیس جمهور شود و رویکرد ما برگزاری سالم، رقابتی، امن و با مشارکت بالاست.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.