باید ادبیات رقابت را به ادبیات رفاقت، وفاق و همدلی تبدیل کرد

سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، با صدور پیامی، از حضور پرشور و تاریخ‌ساز مردم استان قزوین در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

در این پیام آمده است؛

مردم عزیز، تاریخ‌ساز و خالق هزاران حماسه؛

مردم رشید، بالغ و صاحب بلوغ سیاسی؛

در یک کلام، ایرانیان باغیرت دوباره در عرصه ای خطیر خوش درخشیدید.

مردم عزیز؛

پیروز نهایی شما هستید و تا تحقق پیروزی نهایی که اساس آن، جمهوری اسلامی ایران عزیز، قوی و مقتدر می‌باشد، ثابت قدم باشید.

مردم عزیز؛

در ایام انتخابات وقتی در جمع شما حاضر می‌شدم این سرباز کوچک تان قدرت شما را به رخ دشمنان می‌کشید، گفتم شما دشمنان را با سر انگشتان خود ناامید می‌کنید.

در این دوره به وضوح دیدیم هیچ کاندیدایی از قبل پیروز نیست و با سرانگشتان تدبیر شما، رییس جمهور انتخاب شد. دیدیم قلب مهربان و امیدوار شما دوباره شگفتی آفرید و در دو مرحله انتخابات، بیش از ۵۵ میلیون نفر به میدان آمده و قدرت ساختید.

 شما بر تحریم دست ساز دشمن پیروز شدید و این اقتدار را با جلوه میدانی خود ارتفاع دادید و از آن بلندا بر قلب دشمنانتان تاختید و استحکام، قوام و آبروی نظام را ارتقاء بخشیدید.

از این لحظه باید ادبیات رقابت را به ادبیات رفاقت، وفاق و همدلی تبدیل کرد

مردم شریف؛

سپاه و‌ بسیج، تجلی یافته از وجود نازنین شما مثل همیشه با همه ظرفیت‌ها به کمک رئیس جمهور منتخب خواهد آمد و همچون گذشته با گام‌های مجاهدین بسیج سازندگی، بارقه امید و نشاط را به دورترین نقاط استان پرچم داری می‌کند.

خانواده‌های عزیز شهیدان، جانبازان، کاندیداهای محترم، مسوولین اجرایی، ناظرین انتخابات، اصحاب رسانه، ستادهای انتخاباتی، شخصیت های موثر و تک تک افرادی که برای مشارکت حداکثری به میدان آمدید، وظیفه خود می‌دانم قدردان زحمات مجاهدانه شما باشم.

از این لحظه باید ادبیات رقابت را به ادبیات رفاقت، وفاق و همدلی تبدیل کرد تا ملت مانند همیشه سرافراز بماند و رییس جمهور منتخب برای تحقق وعده‌هایش موفق شود.

این پیروزی را به محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و منتخب ملت جناب آقای دکتر پزشکیان تبریک عرض می‌کنم و سربلندی و سرافرازی ملت همیشه سرافراز خودمان را از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

برادر کوچک و خاک پای مردم شریف استان قزوین

سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.