“حسن لطفی” میهمان خانه می شود

عصر روز نوزدهم خردادماه ،حسن لطفی ، داستان نویس ، منتقد ،مدرس و فعال حوزه سینما در برنامه ” میهمان خانه” در سالن کتابخانه امام خمینی (ره) واقع در خیابان شهید بابایی از سوی جمعی از هنرمندان شهر قزوین تجلیل می شود .

لطفی متولد ۶ اسفندسال ۱۳۴۲ شهر خواف است که از سال ۱۳۵۳ به قزوین آمده است . او خود معتقد است که ۲ زادگاه دارد؛ یکی خواف در استان خراسان رضوی که در آن به دنیا آمده و دیگری قزوین که در آن شخصیت فرهنگی و هنریش شکل گرفته‌است.

او همکار رسانه های سراسری ومحلی بسیاری بوده است که پایگاه های خبری”مادران ودختران” و “وقایع خبری” نیز افتخار انتشار آثار او را داشته است .

«روایت دوم» (مجموعه داستان‌های کوتاه)، «درس‌هایی دربارهٔ فیلم‌نامه‌نویسی»، «باخیال‌ها و بی‌خیال‌ها» (مجموعه داستان‌های کوتاه)و «لیلی و مجنون» ازجمله کتاب های اوست که از سوی انتشارات ققنوس ، پارسه و ثالث چاپ و منتشر شده است .

«پسرک چشم‌آبی» (فیلم مستند ویدئویی) ۱۳۸۶ – دربارهٔ «سیدجواد مجابی»، «بودن یا نبودن» (فیلم مستند ویدئویی) ۱۳۸۸ – دربارهٔ «علی دهباشی»،«خانه‌روشنان» (فیلم مستند ویدئویی) ۱۳۹۲ – دربارهٔ مرحوم دکتر «اسماعیل خرسند» و«حقیقت وثوق» (فیلم مستند ویدئویی) ۱۳۷۱ – دربارهٔ «مهدی وثوق‌نیا» ازجمله کارهای جذاب و دیذنی اوست.

حسن لطفی کارمند بازنشسته بانک صادرات است .

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.