دختران نوجوان تکواندوکار ایران بر بام آسیا ایستادند

پرونده دوازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا با عنوان قهرمانی تیم دختران و سومی تیم پسران در بیروت بسته شد.

به گزارش فدراسیون تکواندو، این دوره از مسابقات عصر امروز دوشنبه سیزدهم شهریور و پس از سه روز رقابت ۲۸۵ تکواندوکار از ۲۶ کشور در سالن «نوفل نوهاد» شهر بیروت با قهرمانی تیم ملی ایران در بخش دختران و سومی پسران به پایان رسید.

تیم ملی ۱۰ نفره دختران ایران در این دوره از مسابقات تاریخ سازی کرد و با کسب ۹ مدال؛ شش مدال طلا، دو نقره و یک برنز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. تایلند نایب قهرمان شد و کره جنوبی روی سکوی سوم ایستاد. 

برای تیم ملی تکواندو دختران ایران ساغر مرادی، آیناز نصیری، سوگند شیری، فرشته فتحی، غزال هوشمند و نیوشا شادلو ۶ مدال طلا، مطهره فتحی و روژان گودرزی دو مدال نقره و پرنیان نوری یک مدال برنز کسب کردند.

همچنین فاطمه صفرپور عنوان بهترین مربی قاره کهن را کسب کرد و آیناز نصیری هم به عنوان فنی‌ترین دختر تکواندوکار آسیا انتخاب و معرفی شد.

در بخش دختران نیز فاطمه صفرپور هدایت تیم ملی را برعهده داشت و گیتا ویسی به همراه راحله موسویان به عنوان مربی وی را همراهی کردند.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.