مادران باردار نارگیل بخورند

نارگیل غنی از کالری، ویتامین‌ها و مقدار زیادی مواد معدنی است.به طور متوسط ۴۰۰ گرم نارگیل تقریبا همه ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن در یک روز را تامین می‌کند، در واقع ۱۰۰ گرم نارگیل حاوی ۳۵۰ گرم کالری است.

میوه نارگیل شامل؛ اسید‌های اشباع مانند اسید لوریک و ترکیبات فعال زیستی بوده که برای سلامت ضروری است.

هسته نارگیل منبع عالی از مس، کلسیم، منگنز، منیزیم و روی و همچنین منبع خوبی از فولات، نیاسین، تیامین و پیریدوکسین و سرشار از پتاسیم است.

آب نارگیل نیز بسیار باطراوت است و حاوی قند‌های ساده، الکترولیت ها، مواد معدنی، اسید فسفاتاز، کاتالاز، دی هیدروژن پراکسید و پلی مراز است.

نه تنها آب آن، بلکه روغن نارگیل نیز به عنوان یک غذای فوق‌العاده طبقه‌بندی می‌شود و ترکیب منحصر به فرد آن از اسید‌های چرب می‌تواند تاثیر عمیقی روی سلامت شما داشته باشد.

جالب است بدانید که مصرف نارگیل ترشح انسولین و استفاده از قند خون را بهبود می‌بخشد و با تاثیر مثبت که روی هورمون‌های کنترل قند خون دارد، باعث کاهش ابتلا به دیابت می‌شود.

نارگیل و مصرف آن برای زنان باردار

آب نارگیل حاوی تمام مواد مغذی است و برای همین به بانوان باردار توصیه می‌شود.داشتن فرزندی زیبا و باهوش، خواسته تعداد بسیار زیادی از مادران و پدران است. به همین سبب مادران به محض اطلاع از خبر بارداری شان می پرسند که خوردن چه مواد غذایی سبب زیباتر شدن جنین می شود. یکی از مواردی که مادربزرگ ها برای زیبا شدن جنین به افراد باردار توصیه می کنند، خوردن نارگیل و آب نارگیل است.

آب نارگیل حاوی تمام مواد مغذی است و برای همین به مادران باردار توصیه می‌شود.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.