همدستی مادر و پسر برای جنایت خانوادگی

زن جوان که با همدستی پسر نوجوانش همسر خود را خفه کرده و قصد داشت مرگ او را سکته قلبی نشان دهد از سوی پلیس دستگیر شد.

چند روز قبل زن جوانی همراه پسرش پیکر بی جان شوهرش را به یکی از بیمارستان‌های لارستان برد و مدعی شدند وی در خانه سکته کرده است.
در حالی که کادر درمان به معاینه وی پرداختند مشخص شد وی جان باخته است، اما وقتی به سراغ خانواده‌اش رفتند، دریافتند آنها بیمارستان را ترک کرده‌اند. در ادامه نیز پزشکان با مشاهده آثار کبودی روی گردن مرد جوان به ماجرا مشکوک شده و موضوع را به پلیس خبر دادند.
سرهنگ محمد یوسفی فرمانده انتظامی لارستان گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر فوت مشکوک مردی ۴۶ ساله در یکی از محله‌های شهرستان لارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت. با انتقال متوفی به پزشک قانونی و اعلام خانواده مبنی بر سکته، با اشاره به اقدامات تخصصی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد وی دارای آثار خفگی روی گردن است.
فرمانده انتظامی لارستان افزود: با پی بردن کارآگاهان به وجود اختلاف خانوادگی بین مقتول و همسرش، فرضیه قتل توسط همسر وی قوت گرفت. بنابراین مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با پیگیری‌های صورت گرفته زن ۴۶ ساله به همراه پسر ۱۶ ساله‌اش را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در مواجهه با شواهد و مدارک پلیس به قتل همسرش( از طریق خفه‌کردن) با همکاری پسر ۱۶ ساله‌اش به انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.