در حوزه زنان و حقوق بشر در جایگاه مدعی هستیم

آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی تهران گفت: امروز در منطقه در حوزه‌های بسیاری حرف اول را می‌زنیم و در جهان مقام چهارم تا ششم را در خیلی از عرصه‌ها داریم و این کار ما اعتماد به نفس و اعتقاد به خداست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ساخت قدرت را در شرق و غرب دچار چالش کرد و به دنبال آن برآمدند که بعد از جنگ نظامی تحریمها و تهدید ها را افزایش دهند و خودشان فشار حداکثری را اعلام کردند و با مقاومت ملت، این پروژه هم طبق اعتراف خودشان مفتضحانه شکست خورد.

رئیسی با اشاره به اینکه دشمن رشد کشور را در حوزه‌های مختلف را دید و کشور متوقف نشده است و ارای پیشرفت است و پروژه آشوب و اغتشاش را کلید زدند و تصور کردند می توانند از این طریق کشور را متوقف کنند و جنگ ترکیبی ره راه انداختند غافل از اینکه ایران دست پلید انها را می شناسد، گفت: کجای عالم دشمن زندگی را به دنیا هدیه کرده است که امروز دلسوز مردم ایران شده اند.

ئیس جمهور بیان داشت: به برکت انقلاب اسلامی زنان آزادند و حضورشان در دانشگاهها به عنوان استاد و دانشجو و در عرصه های علمی و سیاسی  و اقتصادی به برکت انقلاب اسلامی بسیار پررنگ است و درباره حقوق زنان در جایگاه مدعی هستیم و دشمنان درجایگاه متهم هستند چون غرب از زن استفاده ابزاری می کند.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در جایگاه مدعی است و آمریکا و اقمارش در جایگاه متهم هستند که چرا این قدر در حق حقوق انسان و بشریت جنایت کرده اند.

رئیس جمهور تاکید کرد: جای تعجب دارد که کنگره آمریکا گروهک منافقین را که همه دنیا پذیرفته تروریست است از لیست گروه‌های تروریستی خارج می‌کند. این ننگ آمریکاست.

رییسی با تاکید بر اینکه کسانی که در این اغتشاشات فریب دشمن را خوردند، بدانند آغوش ملت برای پذیرش آنان باز است، تصریح کرد: همین نگاه پدرانه رهبری را در دولت و دستگاههای اداری دنبال خواهیم کرد  و این آغوش باز ملت برای همه کسانی که دچار فریب شده اند باز است.

وی افزود: امروز همه فهمیده اند که بحث دشمن ؛ زن ، زندگی و آزادی نیست بلکه دنبال سلب آزادی و زندگی ملت ایران است و ملت ما خوب می‌دانند که آنها به کسی زندگی ندادند که به ما زندگی بدهند.

رئیس جمهور تاکید کرد: راه برای بازگشت باز است و دولت خود را مکلف می داند در مسیر پدرانه رهبر انقلاب حرکت کند.

رئیسی تصریح کرد: دهه هشتادی ها، هفتادی ها و نودی ها به عنوان خدمتگزار شما می‌گویم که بدانید آینده برای ایران اسلامی بسیار بسیار درخشان است.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.