نمایشگاه صنعت ساختمان در قزوین

در مراسمی با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین نمایشگاه صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.

خورگامی ُ؛مدیرعامل شرکت نمایشگاه ها با بیان این خبر به مادران و دختران گفت: در این نمایشگاه که از تاریخ 7 لغایت 10 آذر ماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپاست بیش از 40 واحد تولیدی و بازرگانی محصولات خود در زمینه بلوک های سبک و عایق، چسب های ساختمانی، افزودنی های بتن، عایق ها، دکوراسیون داخلی، آجرنسوز نما، سیستم های هوشمند ebms، شیرآلات ساختمانی و بهداشتی، تجهیزات و سیستم خانه هوشمند، ملزومات روشنایی، متریال ساخت و ساز خشک، سقف کشسان، بتن آماده و قطعات پیش ساخته بتنی، در معرض دید و فروش قرار داده اند.

وی اضافه کرد: همچنین در غرفه های این نمایشگاه کالاهای مرتبط با صنعت ساختمان از جمله جاروی مرکزی، درب ضدسرقت، درب داخلی و لابی، پنجره دو جداره، تجهیزات خاکبرداری، انواع مصالح ساختمانی، انواع آهن آلات و راه سازی، میلگرد بستر، بلوک عرضه شده است.

نمایشگاه صنعت ساختمان در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 دایر بوده و پذیرای بازدید متخصصان و علاقه مندان است و علاقمندان می توانند از این در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین واقع در بلوار نوروزیان جنب صدا و سیما دیدن کنند. 

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.