استفاده و غنی‌سازی از ظرفیت شورای فقهی مسائل بانوان ضرورت دارد

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با تاکید براستفاده و غنی سازی از ظرفیت شورای فقهی مسائل بانوان در راستای بررسی قوانین مربوط به زنان و خانواده، گفت: جامعه الزهرا علیهاالسلام می‌تواند در این حوزه‌ها ورود کند و در حل مسائل جامعه زنان پیشقدم باشد.

به گزارش” مادران و دختران ” به نقل از  خبرگزاری حوزه، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با حضور در جامعه الزهرا علیهاالسلام با مدیر، معاونان و برخی از مسئولان این مؤسسه علمی آموزشی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار خانم برقعی ، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با ارائه گزارشی از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی این مرکز بزرگ حوزوی، ظرفیت‌های مختلف موجود را در راستای خدمت به مکتب تشیع و نظام اسلامی توصیف کرد و از آمادگی جامعه الزهرا علیهاالسلام برای هرگونه همکاری با دولت و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری خبر داد.

در ادامه معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با گرامی داشت یاد و خاطره شهید قدوسی و ایام تحصیل در مکتب توحید گفت: امروز در حوزه عملکردی واقعاً نیازمندیم و علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی جامعه الزهرا علیهاالسلام از ظرفیت‌های عملکردی آن هم بهره خواهیم برد.

وی استفاده و غنی سازی از ظرفیت شورای فقهی مسائل بانوان در راستای بررسی قوانین مربوط به زنان و خانواده را از نیازهای دیگر عنوان کرد و گفت: جامعه الزهرا علیهاالسلام می‌تواند در این حوزه‌ها ورود کند و در حل مسائل جامعه زنان به کمک شورا آمده و پیشقدم باشد.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.