بازنمایی الگوی زن انقلابی از جمله مأموریت‌های مهم رسانه ملی است

انسیه خزعلی در دیدار با پیمان جبلی رئیس سازمان صداو سیما ضمن تشکر از همکاری و تعامل رسانه ملی در شناساندن زنان نخبه پیشگام درباره راه‌های همکاری هرچه نزدیک‌تر ۲ دستگاه در راستای مأموریت‌های مشترک در حوزه زنان و خانواده و طرح و پیگیری همدلانه مطالبات زنان‌ از قاب رسانه ملی گفت‌وگو کردند.

خزعلی با تاکید بر بازنمایی هرچه درخشان‌تر و بازنمود واقعی از ابعاد اجتماعی، سیاسی و فرهنگی حضور زن مسلمان در خانواده و جامعه تصریح کرد: ضریب‌دادن به الگوی زن موفق و انقلابی ‌به‌عنوان مأموریت‌ مهم رسانه ملی در دوره تحول این سازمان است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اعلام آمادگی برای همکاری معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری با صداوسیما اظهار داشت: امور زنان و خانواده با در اختیارگذاشتن محتواهای تصویری مؤثر درباره زنان و حضور کارآمد آنان در جامعه می‌تواند رسانه ملی را در الگوسازی و شناسایی نخبگان و زنان پیشرو یاری کند.

خزعلی افزود: رئیس رسانه ملی همواره نگاه مثبتی به رویکرد زنان در حوزه‌های مختلف داشته است؛ به طوری که حدود ۵۵ درصد نیروهای شاغل در این سازمان زنان هستند که در پست‌های کلیدی به ایفای نقش می پردازند.

همچنین در این دیدار، پیمان جبلی با اشاره به اهمیت موضوع مشترک زن و خانواده میان رسانه ملی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: تاکنون فعالیت‌های متنوع و راهگشایی در این حوزه انجام شده‌ است اما رسانه ملی همچنان خود را در میانه راه می‌بیند و سعی کرده در دوره تحول، ابعادی نو و مغفول مانده از زن ایرانی را نیز در قاب رسانه بازنمایی کند.

رئیس رسانه ملی با اشاره به اهمیت تعامل و هم‌افزیی دستگاه‌های فرهنگی در مورد حوزه زنان و خانواده گفت: اتفاقات اخیر به ما یادآوری کرد که همه دستگاه‌های فرهنگی باید کارهای مؤثرتر و ماندگارتری در این زمینه انجام دهند. در این میان، رسانه ملی مصمم است در امر تولید محتوا تأثیرگذارتر باشد.

جبلی ابراز امیدواری کرد این همکاری و هماهنگی متقابل، چشم‌اندازی روشن در فضای زن و خانواده رقم بزند.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.