بخش دیالیز بیمارستان ولایت در قزوین افتتاح شد

در مراسمی با حضور دکتر فاطمه محمد بیگی، نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی،دکترعبدالله دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، کاظمی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار، دکتر مهدی صباغی ، شهردار قزوین، حجت الاسلام حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، امینی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان، سلطانی پناه و جمعی از خیرین و مدیران دانشگاه بخش دیالیز بیمارستان ولایت در قزوین افتتاح شد.

دکتر دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در این آیین ضمن تقدیر از همت خیرین در اجرای این پروژه گفت: نقش خیرین در انجام پروژه های زیرساختی حوزه سلامت بسیار موثر و چشمگیر است.

وی افزود: بخش دیالیز بیمارستان ولایت به همت دکتر سلطانی پناه و همراهی حاج مرتضی شال باف و حاج قاسم قاسمی  خیرین ارجمند حوزه سلامت و پیگیری های مجمع خیرین سلامت استان با ۱۲ تخت بازسازی و تجهیز شده است و در ۲ شیفت به ۳۵ نفر از بیماران ارائه خدمت خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین یادآورشد: یکی از بزرگترین پروژه هایی که به همت خیرین در استان آغاز شده بخش الحاقی بیمارستان شهدای آبیک است.

وی درپایان با تشکر دوباره از خیرین افزود : ساختمان جایگزین بیمارستان ۲۲ بهمن نیز با کمک و همراهی شهردار محترم در حال آماده سازی است.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای 80 پروژه کوچک و بزرگ زیرساختی در حوزه سلامت رکوردار این عرصه در کشور هستیم.

دکتر فاطمه محمد بیگی در آیین افتتاح بخش جدید همودیالیز بیمارستان ولایت با بیان مطلب فوق افزود : با اجرای ۸۰ پروژه کوچک و بزرگ از دور ترین روستاها تا پروژه های کلان استانی رکورد دار انجام طرح های زیرساختی سلامت در کشور هستیم.

وی با اشاره به همبستگی نمایندگان سه قوا در استان برای پیشبرد برنامه ها گفت: اتحاد و همبستگی منخبان مردم موجب شده تلاش های ارزشمندی در حوزه سلامت صورت گیرد و با پیگیری مسئولان و نمایندگان مردم در جذب اعتبارات حوزه سلامت از رتبه ۴۳ در سال های گذشته به رتبه ۱۶ رسیده ایم.

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با حجم و گستردگی و شتابی که در تکمیل پروژه های زیر ساختی حوزه سلامت دیده می شود در آینده نزدیک شاهد دومینوی افتتاح پروژه های بهداشتی درمانی در استان خواهیم بود.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.