بهترین مدل لباس برای شب یلدا

بلوز و شلوار سبز با اکسسوری‌ های قرمز

با پوشیدن یک ست کامل بلوز و شلوار سبز تیره یا روشن و ترکیب آن با زیورآلات و کیف دستی قرمز، می‌ توانید متفاوت‌ ترین و جذاب‌ ترین فرد حاضر در مهمانی شب یلدا باشید.

بلوز قرمز و دامن سبز

استفاده از ترکیب یک بلوز ساده و بلند قرمز رنگ به همراه یک دامن کوتاه یا بلند سبز روشن، یکی از ساده‌ ترین و در عین حال جذاب‌ ترین ست‌ ها برای حضور در مهمانی شب یلدا به حساب می‌ آید. همچنین اگر از دامن‌ های کوتاه استفاده می‌ کنید، می‌توانید با پوشیدن ساپورت‌ های ظریف مشکی یا به رنگ پوست، زیبایی این ترکیب را دو چندان کنید.

پیراهن کوتاه مجلسی قرمز

پیراهن کوتاه مجلسی قرمز به همراه یک ست کامل شامل کیف و کفش و پالتوی شیک و ظریف، یکی از بهترین گزینه‌ های ممکن برای خانم‌ های جوان و مجلسی است. این مدل بسیار شیک، ساده و در عین حال جذاب بوده و جزو بهترین مدل لباس برای شب یلدا می باشد.

پیراهن سبز با اکسسوری‌های قرمز

ترکیب یک پیراهن ساده یا مجلسی سبز رنگ به همراه اکسسوری‌ هایی مثل کیف دستی، کفش پاشنه بلند یا کمربند باریک قرمز رنگ، یک ست بسیار زیبا و در عین حال کاملا مناسب شب یلدا را خواهد ساخت و شما را به یکی از جذاب‌ ترین افراد حاضر در مجلس تبدیل می‌ کند.

شومیز قرمز و شلوار جین

یکی از ساده‌ ترین و در عین حال گزینه‌ های بسیار جذاب در شب یلدا، ترکیب یک شومیز خوش‌ دوخت و شیک قرمز رنگ با یک شلوار جین روشن و راحت است. این ست علاوه بر سادگی و ایجاد حس و حال یلدایی، برای شرکت در مهمانی‌ های خانوادگی یا دوستانه در این شب نیز بسیار مناسب خواهد بود.

بلوز سفید و شلوار سبز

استفاده از ترکیب ساده و در عین حال شیک یک بلوز سفید و شلوار جین یا پارچه ای سبز تیره، گزینه بسیار خوبی برای خانم هایی است که به دنبال یک ست اسپرت و راحت برای شب یلدا هستند. که به همراه این ست زیبا می توانید از کلاه یا کیف قرمز استفاده کنید.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.