بیمارستان گاندی آتش گرفت

جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران  اعلام کرد: وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی، واقع در خیابان گاندی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چندین ایستگاه را به همراه نردبام، تانکر آب و … به محل حادثه اعزام کرد. عملیات آتش‌نشانان در این محل آغاز شده است.

ملکی خاطرنشان کرد: هنوز گزارش دقیق از محل حادثه واصل نشده و مشخص نیست چند نفر دچار سوختگی شده و یا کدام قسمت بیمارستان طعمه حریق شده است. جزئیات بزودی اعلام می‌شود.

محمد اسماعیل توکلی رئیس اورژانس استان تهران از آماده‌باش نیروهای اورژانس درپی این حادثه خبر داد و گفت: اورژانس تهران در سطح شهر تهران به حالت آماده‌باش درآمده است. همچنین دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس نیز به بیمارستان گاندی اعزام شده است.

رئیس بیمارستان گاندی نیز از تخلیه این بیمارستان خبر داد و گفت: هنوز گزارشی از آسیب وارد به این بیمارستان ندارم. اما حریق از ضلع شرقی بیمارستان آغاز شده است.

ابک محمودى رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: به دنبال حریق گسترده در بیمارستان گاندى، آمادگى کامل براى پشتیبانى امداد و نجات داریم.

وی ادامه داد: پایگاه‌هاى هلال احمر استان تهران در حالت آماده باش کامل هستند.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.