تجمع بزرگ رهروان زینبی (س) برگزار خواهد شد

برگزاری تجمع بزرگ رهروان زینبی (س) با حضور پرشور و باشکوه بانوان عزادار، هیئت‌های مذهبی، بسیج، حوزه‌های علمیه خواهران، دانش‌آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم در روز دوازدهم محرم‌الحرام در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) و ۴ بقعه دیگر در استان قزوین برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مجیدی ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان خبرفوق به “مادران و دختران ” گفت: همزمان با ایام محرم سوگواره بصیرت عاشورایی در جوار ۶۰ امامزاده و بقاع متبرکه استان و مراسم سیاه پوشان به منظور تعظيم فرهنگ عاشورا در صحن امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار می شود.

حجت الاسلام مجیدی سپس از برپائی ۱۶ خیمه معرفت در استان خبر داد و گفت: با برپایی خیمه های معرفت در بقاع متبرکه قزوین غرفه هایی به منظور پاسخگوئی به مسائل شرعی، مشاوره خانواده و کودک، عفاف و حجاب، تبلیغ چند رسانه‌ای و همه واقف باشیم در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می شود.

وی در پایان گفت: برپائی ایستگاه همه واقف باشیم در ۳۳ بقعه، نمایشگاه فرهنگی در ۶۳ بقعه، برپائی ایستگاه صلواتی، نماز ظهر عاشورا در ۱۰۰ بقعه، شام غریبان در ۱۰۰ بقعه و برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا در ۵۴ بقعه استان برگزار می شود.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.