دولت مردمی اجازه نمی‌دهد کوچکترین فساد و روابط ناسالم در ادارات رخنه کند

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در ادامه سفر دو روزه دولت مردمی به آذربایجان شرقی در جمع مردم تبریز در میدان ارگ شهر تبریز ، به مردم ایران، به‌ویژه آذربایجانی‌ها اطمینان داد که دولت با همه توان تلاش می‌کند تا ایران قوی شکل گیرد و دستاوردهای بزرگی در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.

وی با تجلیل از مردم آذربایجان و مفاخر و شهدای این خطه، آن‌ها را فخر ایران و جهان اسلام معرفی کرد و گفت: تمام افتخارم آن است که خادم ملت ایران به‌ویژه مردم آذربایجان باشم.
رئیس جمهور با اشاره به تحلیل مقام معظم رهبری در خصوص انقلاب اسلامی، از ایمان و امید به‌عنوان رمز پیروزی و ماندگاری این انقلاب، قدرتمندی ملت ایران و شکست دشمنان یاد کرد و افزود: توجه به ایمان و امید ضامن اقتدار و افتخارات بیشتر برای ایران اسلامی خواهد بود.
 وی با بیان اینکه هویت مردم آذربایجان برآمده از اسلام، دفاع از ارزش‌ها و ایستادگی در برابر استبداد و استعمار است، تصریح کرد: آینده ایران اسلامی با حضور مردم آذربایجان به‌ویژه جوانان عزیز این خطه بسیار امیدبخش است که همواره در ایستادگی و مقاومت زبانزد بوده و دشمن را ناکام گذاشتند.
 رئیس جمهور توسعه پارک‌های علم و فناوری و افزایش تولیدات دانش‌بنیان را از پیشرفت‌های کشور برشمرد که روسای جمهور دنیا در سفر به ایران و بازدید از این پیشرفت‌ها در عین اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ملت ایران، ابراز شگفتی می‌کنند.
رئیسی ایمان و امید را از آموزه‌های امام و رهبری و شهدا دانست که با اتکای به آن می‌توان به ایران قوی دست یافت و تأکید کرد: یک جلوه ایران قوی دستاورد‌های نظامی همچون موشک فتاح و جلوه دیگر آن رونق تولید در کشور است که به دست فعالان اقتصادی رقم خورده و برای کشور قدرت‌ساز خلق می‌کند.
رئیس جمهور افزود: اینکه به‌رغم تحریم‌ها روند تجارت ما در ۴۰ سال گذشته به رکورد ۵۳ میلیارد دلاری رسیده، نشانگر پیروزی ملت ایران و شکست تحریم‌ها و فشار‌های حداکثری دشمن است که نمی‌خواست مراکز تولیدی ایران رونق داشته باشند.
او افزود: دولت مردمی با همه وجود اجازه نمی‌دهد کوچکترین فساد و روابط ناسالم در ادارات رخنه کند و هرجا گزارشی رسیده مدیران و مسئولان دستگاه‌ها اولین مدعی بوده و با حساسیت با فساد و تخلف برخورد می‌کنند.
رئیس جمهور در عین حال این نکته را متذکر شد که معنای این سخن آن نیست که در دولت مردمی خطا و لغزشی وجود ندارد، بلکه منظور آن است که دولت امروز مقابل فساد حساس است و اجازه نمی‌دهد کوچکترین فساد در ادارات لانه کند.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.