زنان کارآفرین روستایی و عشایری در مسیر ایده پردازی حرکت کنند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: زنان تسهیلگر و کارآفرین روستایی و عشایری بارها ثابت کرده‌اند که ظرفیت‌های علمی خوبی دارند و می‌توانند در تحقق شعار سال موثر باشند.

لیلا غریب در مراسم اختتامیه نخستین رویداد کارآفرینی مدیران صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری اظهار کرد: نخستین جشنواره روستایی و عشایری استان قزوین با هدف شناسایی و معرفی سطح توانمندی تعاونی‌ها، دهیاری‌ها و روستاییان با حضور سفرای خارجی، مقامات کشوری و مدیران و مسئولین استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره فرصتی را فراهم می‌کند تا با حضور سفرای خارجی بازاریابی داخلی و خارجی در اولویت زنان تسهیل گر روستایی قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین تصریح کرد: هم افزایی بانوان پیشکسوت با بانوان تازه کار می‌تواند فرصتی را فراهم کند تا  از فرصت پیش آمده برای عرضه هرچه بهتر محصولات خانگی استفاده کنیم. 

این مقام مسئول تاکید کرد: زنان تسهیل گر و کارآفرین روستایی و عشایری بارها ثابت کرده‌اند که ظرفیت‌های علمی خوبی دارند و می‌توانند در تحقق شعار سال موثر باشند.

شایان ذکر است این جشنواره ۱۹ اردیبهشت ماه جاری مصادف با روز باران (آیین پنجاه بدر قزوین) در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می‌شود.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.