سقوط شی ناشناس در مرکز استان گلستان

صبح امروز بر اثر سقوط یک شی ناشناس در بلوار استاندارد گرگان، صدای مهیبی در شهر شنیده شد.گزارش‌های اولیه حکایت از این دارد که در اثر موج انفجار ناشی از سقوط این شی، شیشه منازل اطراف و اتومبیل‌های واقع در اطراف محل حادثه شکسته است.

معاون امنیتی استاندار گلستان با رد شایعه ساقط شدن ۸ فروند پهپاد در گرگان گفت: نیرو‌های نظامی و امنیتی مشغول بررسی ابعاد این حادثه هستند.

سید علی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارگلستان گفت: حوالی ساعت ۹ صبح امروز در پی صدایی مهیب، تکه هایی از شی ناشناس در مناطقی از مرکز استان سقوط کرد.

مهاجر افزود: نیرو‌های نظامی و امنیتی مشغول بررسی ابعاد این حادثه هستند.

وی اضافه کرد: بر اثر سقوط قطعات این شی ناشناس، ۲ شهروند زخمی شدند و به برخی واحدهای مسکونی و خودروها خسارت وارد شد.

سردار طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع در ارتباط زنده با شبکه خبر جزئیاتی از حادثه رخ داده در گرگان و سقوط یک شی ناشناس ارائه کرد.

سردار طلایی نیک گفت: در فرآیند آزمایش تحقیقاتی آزمایش سامانه‌های آفندی و پهبادی که در منطقه کویری انجام می‌شود یکی از سامانه‌ها که در فرآیند آزمون و تحقیقات بوده دچار نقص فنی شده و با انحراف از مسیر اصلی متلاشی می‌شود.

او با بیان اینکه قطعاتی از این سامانه در مناطقی از شهر گرگان سقوط کرد افزود: تیم‌های امدادی و عملیاتی مربوطه در حال جمع آوری قطعات سقوط کرده هستند.

سخنگوی وزارت دفاع  ضمن تشکر از شهروندان گرگانی ادامه داد: اگر قطعات باقی مانده را مشاهده کردند از دستکاری و یا جابجایی آن خودداری کنند تا تیم‌های امدادی در اسرع وقت آن‌ها را جمع آوری کنند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

سردار طلایی نیک با بیان اینکه قطعاتی از این سامانه در مناطقی ازشهر گرگان سقوط کرد افزود: تیم‌های امدادی و عملیاتی مربوطه در حال جمع آوری قطعات سقوط کرده هستند.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.