طرح «افطاری ساده» در ۶۰ امامزاده شاخص استان قزوین اجرا می شود

حجت الاسلام رضا نوروزی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان طرح «افطاری ساده» در ۶۰ امامزاده شاخص و برخی مساجد استان اجرا و جزء و ترتیل خوانی قرآن کریم هم در ۲۶ امامزاده و بقعه متبرکه استان قزوین برپا می‌شود.

حجت الاسلام رضا نوروزی خاطرنشان کرد: این سازمان همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان و به منظور ارتقای سطح معرفتی و معارفی و ایجاد فضا‌های معنوی خاص، محفل انس با قرآن کریم را در امامزاده‌های استان برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان اینکه در راستای این طرح تعدادی از مبلغان دینی در این مکان‌های مقدس مستقر می‌شوند، تصریح کرد: ۲۲ روحانی و مفسر قرآن کریم اعزامی و بومی در بخش‌های سخنرانی، پرسش و پاسخ، اقامه نماز جماعت، بیان احکام و حضور در خیمه‌های معرفت فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: همچنین در ماه مبارک رمضان همانند سال‌های گذشته، خیمه معرفت با موضوع مشاوره خانواده و ازدواج، تربیت کودکان و غرفه کودک و نوجوان در امامزاده‌های شاخص استان برپا می‌شود.

حجت الاسلام رضا نوروزی تأکید کرد: جلسات تفسیر قرآن، جزء و ترتیل خوانی، افطار دهی در برخ امامزاده‌ها و پاسخ به مسائل دینی و مذهبی مردم روزه دار از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی به شمار می‌رود.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.