فصل بهار چی بپوشیم؟

بهار فصلی است که هم روز های گرم تابستانی در آن وجود دارد، و هم روز های خنک و بارانی. بنابراین بهتر است از لباس‌هایی استفاده کنیم که مناسب آب و هوای بهار باشند، حال این سوال مطرح می‌شود که چه لباسی در این فصل که هرزگاهی سرد است و گاهی هم گرم استفاده کنیم؟

بهترین لباس در این فصل لباسی است که به اندازه زمستان ضخیم نباشد و به اندازه تابستان خنک و نازک نباشد. اوایل فصل بهار ممکن است هوا کمی خنک باشد و بارندگی وجود داشته باشد، به همین علت با شروع فروردین ماه که همزمان با تعطیلات نوروزی است، اگر قصد دارید که استایل بهاره و شیکی داشته باشید می‌توانید از لباس‌هایی با جنس جین، ژاکت های سبک، بارانی و کت های مختلف، لباس های چرم، تیشرت هایی با پارچه‌های کتان استفاده کنید. یکی از مهمترین نکات استایل بهاری این است که لایه لایه لباس بپوشید.

لایه ای پوشیدن در فصل بهار به شما کمک می‌کند که استایل خود را مقابل هوای غیر قابل پیش بینی فصل بهار هماهنگ کنید. برای داشتن استایل بهاری ، لزومی ندارد که از مد و ترند های روز پیروی کنید، گاهی اوقات شما استایل و سبک خاص خود را دارید که با توجه به آن همیشه شیک به نظر می‌رسید. نکات استایل بهاری را که در ادامه مقاله به شما معرفی می‌کنیم سلیقه ای است و شما می‌توانید با الهام گرفتن از این لباس‌ها، استایل مناسب فصل بهار را برای خود انتخاب کنید.

  • استفاده از تیشرت

پوشیدن تیشرت هایی از جنس کتان، نخ پنبه در فصل بهار بسیار مناسب هستند و با شلوارهایی نظیر جین و یا پارچه ای ضخیم می‌توانید استایل خود را تکمیل کنید.

  • استفاده از ژاکت یا بافت های نازک

همانطور که گفتیم، آب و هوای فصل بهار در اوایل فروردین غیر قابل پیش بینی است، به همین علت شما می‌توانید روی کراپ ها و شومیزهای حریر خود در فصل بهار در صورت داشتن احساس سرما از بافت‌های نازک استفاده کنید که بسیار مناسب و شیک هستند. بنابراین با انتخاب بافت های نازک می‌توانید یکی از نکات استایل بهاری را رعایت کرده باشید.

  • استفاده از پیراهن های گشاد و راحت

بعد از نیمه‌های اردیبهشت، هوا رو به گرمی می‌رود و فرصت مناسبی برای دوره همی های دوستانه است که شما می‌توانید در این مهمانی‌ها از پیراهن های رنگی شاد و گشاد استفاده کنید. این پیراهن‌ها بهترین انتخاب برای هوای ملایم بهاری هستند.

  • استفاده از شلوار های جین و پارچه ای

برای استایل بهاری بهتر است که از شلوار جین های راسته به جای شلوار جین های تنگ و اسکینی استفاده کنید. و برای کامل کردن استایل خود از کتونی های راحت در کنار این شلوار ها استفاده کنید.

  • استفاده از اکسسوری برای استایل بهاری

در فصل بهار اکسسوری‌هایی نظیر زیورآلات طلایی و درشت بسیار ترند شده‌اند. برای کامل کردن استایل بهاری خود می‌توانید از این اکسسوری‌ها استفاده کنید.یکی دیگر از نکات استایل بهاری استفاده از اکسسوری‌های مناسب است.

  • استفاده از کفش مناسب در فصل بهار

یکی از ترند‌های کفش امسال، استفاده از کفش‌های لوفر است که با شلوارهای پارچه ای کوتاه می‌توانید استایل شیکی داشته باشید. ناگفته نماند که کتونی‌های اسپرت از جمله آیتم‌هایی هستند که هیچ گاه قدیمی نمی‌شوند و همیشه می‌توانید از این آیتم بهره ببرید.

استفاده از رنگ های ملایم برای استایل بهاری

مهم است که در فصل بهار از رنگ‌های شاد و انرژی بخش استفاده کنید و از رنگ‌های تیره و سنگینی که برای استایل خود در زمستان استفاده می‌کردید دوری کنید. شما مجاز هستید از رنگ های ملایم و حتی از رنگ های تند و جیغ برای استایل بهاری خود استفاده کنید. رنگ هایی در ادامه به شما معرفی می‌کنیم که برای داشتن استایلی شاد در فصل بهار به شما کمک می‌کند. رنگ هایی که بسیار ترند شده اند و انواع مختلفی از لباس های مختلف با آنها طراحی می‌شوند، رنگ های پاستیلی هستند.

این رنگ های پاستیلی همانند یاسی،سبز نعنایی و یا حتی مرجانی ملایم که رنگ سال 1403 است جلوه ای از بهار هستند و انتخاب استایل بهاری با این رنگ ها بسیار مناسب است. از دیگر رنگ های پاستیلی بهاری می‌توان به زرد لیمویی و آبی آسمانی اشاره کرد. بهتر است که در استایل بهاری خود از ترکیب دو رنگ پاستلی استفاده کنید، به عنوان مثال دو رنگ سبز نعنایی یا زرد را با استایل بهاری خود هماهنگ کنید و از تگ رنگ پوشیدن در فصل بهار بپرهیزید.

اگر به رنگ های پاستلی علاقه داشته باشید، می‌توانید از کیف های کوچک و پاستلی رنگ به عنوان اکسسوری برای استایل بهاری خود استفاده کنید.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.