پرونده شکایت از بازیگران به دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شده است

مادران و دختران : هشتمین نشست خبری ذبیح الله خدائیان سخنگوی قوه قضائیه امروز سه شنبه (۱۴ دی ماه) با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

خدائیان در نشست خبری گفت:شهید سلیمانی سفیر صلح بودند و صلح را برای همه جهانیان می‌خواستند. همان صلحی که برای مردم ایران می‌خواستند برای مردم سوریه و لبنان و عراق می‌خواستند. شهید سلیمانی نماد مبارزه با استکبار جهانی بودند. همان صلحی را که برای شیعیان می‌خواست برای اهل سنت و سایر مذاهب نیز می‌خواست. شهید سلیمانی اگر مبارزه با استکبار را در تمام طول عمر خود داشت به خاطر این بود که استکبار، سلطه خواه است. او با وجود اینکه در مقابل خانواده شهدا، محرومان و مستضعفان بسیار خاشع بود، در برابر استکبار قوی و محکوم بود. دشمن هر زمانی که خبر دار می‌شد شهید سلیمانی در جبهه حضور دارد، دشمنان فرار را بر قرار ترجیح می‌دادند.

خدائیان سخنگوی قوه قضاییه در مورد شکایت تعدادی از طلاب از بازیگران نیز گفت: این پرونده در دادسرای قم تشکیل شده است که به دادسرای عمومی و انقلاب تهران فرستاده شد.

در حال حاضر پرونده به مجتمع قضایی فرهنگ و رسانه تهران ارجاع شده که در این مورد هنوز کسی احضار نشده است.

خدائیان در مورد تفهیم اتهام دو خودروساز کشور به دلیل احتکار از سوی سازمان بازرسی کل کشور هم گفت: همه مردم توقفگاه‌های دو خودروساز را می‌بینند که تعداد زیادی خودرو در آن‌ها پارک هستند. به دو خودروساز فرصت داده شد تا تعداد خودرو‌هایی که در پارکینگ‌ها به دلیلی که عنوان می‌کنند نقص فنی و کمبود قطعات است، کم کنند، اما بر خلاف فرصتی که داده شد نه تنها تعداد خودرو‌ها کم نشد بلکه تعداد آن‌ها بیشتر هم شد.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.