کتاب­های «دنیای شیرین قصه ­ها» به بازار کتاب کودک آمد

ده جلد از 60 جلد سری کتاب­های «دنیای شیرین قصه­ ها» که شاگا هیراتا نویسنده مشهور ژاپنی، آن ها را خلاصه و تصویرگری کرده است به بازار کتاب کودک آمد .

دکتر سلیمی ، مدیر انتشارات ” دکتر سین” گفت: انتشارات ” دکتر سین” باهمراهی انتشارات «توت فرنگی» این سری از کتاب­ ها را مستقیماً از زبان ژاپنی به فارسی برگردانده است.

وی که این کتاب ها را با نگاه تخصصی یک مدرس ادبیات کودک دانشگاه فرهنگیان ویرایش نموده و برای هر کتاب، تعداد محدودی از واژگان جدید -به جز اسامی- در نظر گرفته است معتقد است: کودکانی که این کتاب ها را می خوانند و یا می شنوند همزمان با لذت بردن از داستان کتاب ها و درک مفاهیم انسانی و جهانی آن، گنجینه واژگانی آنان نیز گسترش می یابد و آنان را آماده حضور در جامعه و بیان افکار بلند خود به زبان گفتار و نوشتار آماده سازد.

اسامی کتاب­ ها: 1- شنگول و منگول و گرگ بدجنس 2- سه بچه خوک 3- مورچه و ملخ و سه داستان دیگر 4-سیندرلا 5- سفید برفی 6- زیبای خفته 7- بند انگشتی 8- جوجه اردک زشت 9- سارا کورو 10 -پری دریایی .

این سری کتاب­ های دهگانه، با جلد شومیز، تمام رنگی، سلفون­دار، در 16 صفحه و با بهترین کیفیت به چاپ رسیده است و بهای هر جلد از آن ها، با قیمت استثنایی 15000 تومان است.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.