یک کتاب خوب در حوزه اطلاعات جغرافیایی ، طراحی فضای سبز و مشکلات ترافیکی در شهرسازی

کتاب « لزوم شناخت سیستم اطلاعات جغرافیایی در طراحی فضای سبز و پاسخگویی به مشکلات ترافیکی در شهرسازی» از سوی انتشارات رویای آبی چاپ و منتشر شد.

آرش شایسته نیا ، مدیر انتشارات رویای آبی با بیان این خبر به بخش فرهنگ و هنر « مادران و دختران » گفت: این کتاب شامل سه مقاله علمی در حوزه مدیریت شهری است .

وی تصریح کرد: مقاله « اهمیت طراحی فضای سبز در معماری و شهرسازی » نوشته مهندس سید حسین حاجی سید جوادی ، مقاله « سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) » نوشته مهندس احسان زارع و مقاله « پاسخگویی به مشکلات ترافیکی درون شهری با استفاده از رویکرد هم پیمایی » نوشته حسن رجبی است .

شایسته نیا درپایان افزود: این کتاب با قیمت ۵۰ هزار تومان و در ۷۲ صفحه و با شماره شابک ۹۷۸۶۲۲۹۳۲۹۱۲۲روانه بازار کتاب شده است و علاقمندان می توانند جهت دریافت کتاب با شماره ۰۹۱۲۷۸۱۴۸۳۸ تماس حاصل نمایند .

در مقدمه این کتاب آمده است:

در دنیای امروز اطلاعات جغرافیایی یا اطلاعات مکانی یکی از مهم ترین و کلیدی ترین منابع مورد نیاز برای مدیریت ، برنامه ریزی و تصمیم گیری به شمار می رود . اهمین این اطلاعات تا حدی افزایش یافته است که از آن ها به عنوان رکن چهارم در تصمیم گیری یاد می شود .

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.