خواستگار کینه جو تصاویر شخصی دختر مورد علاقه‌اش را منتشرکرد

گروه جامعه” مادران و دختران” / خواستگار کینه‌جو که به دنبال شنیدن جواب رد از دختر مورد علاقه‌اش، تصاویر شخصی او را در فضای مجازی منتشر کرده بود، دستگیر شد.
به گزارش «ایران»، سرهنگ علی سلیمانی رئیس پلیس ساوجبلاغ گفت: با شکایتی که از سوی یک خانواده به پلیس ساوجبلاغ رسید، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که شخصی ناشناس با راه‌اندازی صفحه اینستاگرام جعلی اقدام به انتشار تصاویر شخصی دختر جوان این خانواده کرده است. در حالی که موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار داشت، در بررسی‌های تخصصی هویت گرداننده صفحه منتشرکننده تصاویر شاکی شناسایی و متهم دستگیر شد.
در تحقیقات تکمیلی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که متهم از طریق فضای مجازی با این دختر آشنا شده و پس از مدتی قصد ازدواج با وی را داشته که به دلایل شخصی این شرایط میسر نشده است.
متهم نیز برای انتقامجویی با ایجاد یک صفحه جعلی اقدام به انتشار تصاویر شخصی شاکی کرده بود که متهم به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شد.
رئیس پلیس ساوجبلاغ یادآورشد که کاربران به هیچ عنوان تصاویر خصوصی خود را در اختیار اشخاص ناشناس قرار ندهند و از بارگذاری عکس‌های خود در فضای مجازی خودداری کنند.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.