احمد خورگامی: کوچک ترین سایت نمایشگاهی کشور را داریم 

مهمترین رویداد ما در نمایشگاه بین المللی قزوین برگزاری نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری بود که با پذیرش چند هیئت تجاری خارجی رقم خورد و برای این که خواستیم آن را حرفه ای برگزار کنیم آن را به اتاق بازرگانی قزوین سپردیم.

احمد خورگامی در نشست خبری خود با خبرنگاران رسانه های استان قزوین با بیان مطلب فوق گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۷ عنوان نمایشگاه برگزار شد و در سال جاری هم ۴۸ عنوان نمایشگاه را میزبانی کردیم که تعداد ۲۴ عنوان با رویکرد بازرگانی و فروش و ۲۴ عنوان هم نمایشگاه تخصصی بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین تصریح کرد: در سال آینده هم ۳۹ عنوان نمایشگاه تخصصی و عمومی در استان قزوین برگزار خواهد شد.

خورگامی به خبرنگاران گفت: در سال آینده دو عنوان نمایشگاه برای اولین بار در استان قزوین برگزار خواهد شد که یکی صنعت شیشه و کانی های غیر فلزی و و دیگری نمایشگاه نساجی است.

این مقام مسوول تصریح کرد: مکان فعلی نمایشگاه جوابگوی نیاز ما و مردم خوب استان مان نیست و مدتهاست پیگیر احداث سایت جدید هستیم که در این راستا برای احداث ؛قطعه زمینی به مساحت ۷ هکتار در شمال اتوبان روبروی ورزشگاه سردار آزادگان مورد بررسی قرار گرفته شده و امیدواریم با همکاری مسوولین استان کار های اولیه از فصل بهار سال آینده آغاز شود.

وی افزود: بدلیل محدودیت زمین در قزوین نتوانستیم زمین بیش تری برای سایت جدید دریافت کنیم و امروز هم کوچک ترین سایت نمایشگاهی کشور را داریم. 

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان گفت : در سایت جدید مهد کودک، رستوران، پارکینگ، بازیگاه، سالن آمفی تئاتر و چهار سالن سرپوشیده هم طراحی شده تا خانواده ها با آرامش بیشتری از نمایشگاه استفاده کنند. 

*خبرنگار: متینا شایسته نیا

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.