امروز ملت ایران به قدرتی غیرقابل پیش بینی برای دشمنان تبدیل شده است

همزمان با سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ع) و آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه؛ جمعی از مدیران رسانه های فعال استان قزوین با سردار رفیعی آتانی ؛ فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و حجت الاسلام علی یوسفی ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین دیدار و گفت و گو کردند .

سردار رفیعی آتانی با اشاره به عملیات غرور آفرین «وعده صادق » تاکید کرد:امروز ملت ایران به قدرتی غیرقابل پیش بینی برای دشمنان تبدیل شده است، چون آن‌ها هرگز تصور چنین قدرتی از ما نداشتند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه عملیات وعده صادق سپاه باعث شد تا صحبت امام (ره) مبنی بر اهتزاز پرچم لا اله الا الله بر قله های جهان محقق شود، تاکید کرد :در این عملیات؛ سه قدرت بزرگ جمهوری اسلامی برجسته شد، نخست آنکه عملیات وعده صادق وعده الهی بود، چون ما به خدا ایمان داریم، سپس اینکه تصمیم عملیات جز اراده رهبر معظم انقلاب نبود و تمام این موفقیت‌ها به دلیل تدابیر او است و سومین نکته اینکه تحقق این عملیات به دلیل خون پاک شهدای انقلاب اسلامی بود.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: موشک‌ها و پهپادهای جمهوری اسلامی از بالای سر حرم حسین بن علی (ع)، حرم زینب کبری (س) و بالا سر مسجد قدس به هدف خورد و این همان خط مقدس نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه استان به مدیران مسوول رسانه ها یادآور شد: بیشترین تحقیر اسرائیل این است که آن را کوچک ببینیم و گوشمالی ریز کنیم و ما در عملیات وعده صادق داغترین ماموریت شکل گرفت.

سردار رفیعی آتانی در پایان تاکید و تصریح کرد : امروز ایران اسلامی به قدرت بزرگ غیر قابل پیش بینی برای دشمنان تبدیل شده و هرگز این تنبیه را تصور نمی کردند لذا رسانه ها باید اراده الهی و اراده ملت را برجسته کنند و عظمت عملیات وعده صادق را به خوبی منعکس کنند.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.