خورگامی :نمایشگاه فروش بهاره با حضور ۲۰۰ مشارکت کننده برگزار می شود

با توجه به نزدیکی به روزهای پایانی سال و شب عید، اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه فروش بهاره ؛خرید کالا و اقلام اساسی مورد نیاز خانواده های ایرانی در زمینه پوشاک، کیف و کفش مواد غذایی، شیرینی، شکلات و آجیل افزایش قابل توجهی پیدا می کند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین گفت: با توجه به این امر نمایشگاه فروش بهاره بستر مناسبی برای دسترسی آسان و راحت همشهریان عزیز برای تهیه کالاهای اساسی فراهم می کند.

این مسئول اضافه کرد: این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت نمایشگاه های بین المللی و اتاق اصناف مرکز استان قزوین برگزار خواهد شد.

احمد خورگامی خاطر نشان کرد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می شود از لحاظ کیفیت و قیمت مورد تایید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بوده و بازرسان این سازمان در طول برگزاری این نمایشگاه بر نحوه فروش و عملکرد مشارکت کنندگان نظارت خواهند داشت.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین بیان کرد : این نمایشگاه با حضور بیش از ۲۰۰ مشارکت کننده در حوزه گوشت قرمز، مرغ، آجیل و خشکبار، برنج با نرخ مصوب دولتی، شیرینی و شکلات، میوه، کیف و کفش، پوشاک و….برگزار می گردد.

این مسئول یادآور شد: نمایشگاه بهاره به مدت ۷ روز و برای دسترسی راحت تر مردم از ساعت ۱۱ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین جهت بازید عموم دایر خواهد بود.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.