دانشکده دارو سازی دانشگاه علوم پزشکی قزوین دانشجو می پذیرد

در سال جاری ؛ دانشکده دارو سازی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از کشورهای همسایه خود جهت تحصیل در این رشته دانشجو جذب می کند .

دکتر عبدالله دیده بان ؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و معاونان او که به مناسبت هفته سلامت در جمع خبرنگاران رسانه های استان قزوین حاضر شده بودند ؛ با اعلام این خبر افزود: با توجه مقام عالی ریاست جمهوری و همکاری وزارت بهداشت و درمان دانشکده دارو سازی دانشگاه علوم پزشکی قزوین کار جذب دانشجویان خارجی را آغاز خواهد کرد تا از محل دریافت شهریه از آنان بتواند بخشی از هزینه های این دانشگاه را تامین کند .

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه های تدوینی و سیاست های ابلاغی این دانشکده تا چند سال دانشجویی را از کشور جذب نخواهد کرد .

دکتر دیدبان تاکید کرد: ما در استان قزوین به تعداد کافی داروخانه فعال داریم و هیچ فارغ التحصیلی منتظر دریافت پروانه تاسیس داروخانه و فعالیت نیست .

این مقام مسوول در پایان تصریح کرد: باید به این نکته هم اشاره کنم که بسیاری از دارندگان پروانه داروخانه در استان قزوین فعالیت نمی کنند که بالطبع اعتبار پروانه آنان تمام و مجوزشان ابطال می شود .

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.