مراسم معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین برگزار شد

هر کسی که در حریم ولایت خیانت کند با برخورد قاطع قوه قضاییه روبرو خواهد شد.

با حضور حجت الاسلام عبداللهی؛ رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه ؛ آیت الله عابدینی ؛ نماینده ولی فقیه در استان قزوین، سردار رفیعی آتانی ؛ فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استاندار قزوین و جمعی از مدیران استانی مراسم معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین در سالن اجتماعات آینده‌ پژوهی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار و از خدمات و زحمات قاضی شعبانی تقدیر شد.

حجت الاسلام عبداللهی در این مراسم گفت: در مبارزه با فساد نباید تبعیض صورت گیرد و همه را باید به یک چشم در سیستم عدالت کشور دید .

وی تاکید کرد: دستگاه قضا به هیچ کس اجاره ناامید کردن مردم را نمی‌دهد و هر کسی که بخواهد مدیریت جامعه را تضعیف کند قوه قضاییه در برابر آن ایستادگی می‌کند.

آیت الله عابدینی ؛ نماینده ولی فقیه در استان قزوین هم با تکریم شخصیت شعبانی ؛ رییس کل دادگستری قزوین گفت:نگاه قضات باید بر اساس نگاه رضایت خداوند و اقتدار الهی باشد.در عرصه عدالت، تقوای الهی عنصری مهم است چرا که باطل و شیطان همیشه دنبال منافع است و باید دستگاه قضا تقوای الهی را رعایت کند.

اعلایی ؛ استاندار قزوین هم در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات چند ساله آقای شعبانی خواستار ادامه همراهی حجت الاسلام مصطفوی نیا با مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان شد.

خاطر نشان می شود با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.