نکات آرایشی ویژه در روزهای بارانی که بهتر است بدانید …

معجزه‌ی پرایمر را نادیده نگیرید

پرایمر یکی از روش‌های ثابت نگه داشتن آرایش در روزهای بارانی است. بسیاری از خانم‌ها از کاربرد پرایمر اطلاعی ندارند و یا علاقه‌ای به استفاده از آن را نشان نمی‌دهند.

پرایمر در لایه زیرین آرایش استفاده می‌شود؛ که برای زیر ساز و آماده کردن پوست قبل از آرایش به کار می‌رود.همچنین ویژگی‌های متعدد دیگری نیز دارند.

کرم پودر ضد آب یا BB کرم استفاده کنید

کرم پودرهای چرب و ضد آب معمولا تمام پوست شما را پوشش می‌دهد و حس سنگینی در صورت تان ایجاد می‌کند. اما اگر کرم پودر را نمی‌پسندید، بهتر است به جای آن از BB کرم بر روی پوست خود استفاده نمایید.

BBکرم ترکیبی از پرایمر، کرم ضد آفتاب ، کرم پودر و کانسیلر است. این کرم کاربردی، این روزها خانم‌های بسیاری را تحت تاثیر قرار داده است. اگر شما هم تا به حال از این کرم استفاده نکردید؛ باید بگوییم یکی از کاربردی‌ترین ترفندهای ماندگاری آرایش در روزهای بارانی است. پس آن‌را جدی بگیرید.

ریمل ضد آب بزنید

یکی از ناراحت کننده‌ ترین اتقاق در آرایش روزهای بارانی برای خانم‌ها، پس دادن و سیاه شدن ریمل در زیر چشم است. بهتر است در این روزها آرایش چشم کمتری انجام دهید و سعی داشته باشید از ریمل ضد آب برای جلوگیری از پس دادن و سیاهی استفاده نمایید.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.