کسب رتبه های برتر کشوری حاصل هم افزایی تمام رده های سپاه استان است

به مناسبت هفته عقیدتی سپاه و بسیج؛ سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به همراه حجت الاسلام علی یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، سرهنگ علی قنبرلو مسوول حفاظت اطلاعات سپاه استان قزوین با آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار کردند.

سردار رفیعی آتانی در این دیدار گفت: تلاش مجموعه‌ سپاه از جمله سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بر این مبناست که در ذات سپاه و همه ماموریت‌های آن قرآن مدنظر باشد و مفتخریم که‌ تحت تدابیر سردار سلامی فرمانده قرآنی، ماموریت‌های خود را انجام می‌دهیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: موفقیت‌های سپاه در حوزه قرآنی و تعلیم و تربیت را عنایت خداوند متعال می‌دانیم و با باور به فضل خداوند متعال به میدان آمده‌ایم و برنامه مختلفی در سطوح متفاوت پیش بینی و به فضل الهی اکثر آنها را محقق نموده‌ایم که خروجی‌های آن در اکثر برنامه‌ها قابل مشاهده است که امیدواریم در معنا و مفهوم هم همانگونه باشد.

وی اظهار کرد: سپاه برنامه‌های عقیدتی مختلفی را ویژه کادر سپاه و خانواده‌های ایشان چه در داخل و چه در خارج از استان بالاتر از سقف مصوب انجام داده‌ است؛ همچنین همین برنامه‌ها را برای سربازان پیش بینی کرده‌ایم و ظرفیتی را هم برای آنها به وجود آورده ایم که از معنویت سفرهای زیارتی بهره‌مند شوند و در انجام این برنامه‌ها خانواده سربازان را نیز مانند خانواده کادر سپاه در نظر می‌گیریم. همچنین با برگزاری کلاس‌های عقیدتی و سازماندهی آنها سعی می‌کنیم که این سفرها خروجی خوبی داشته باشد.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: در بحث تعلیم و تربیت در رتبه ۲۹ سپاه‌های استان قرار داشتیم که با ظرفیت تمام سپاه و کمک حوزه نمایندگی و با عمل و ارزیابی رده‌های بالاتر خود توانستیم به رتبه دوم دست یابیم و در این مسیر با بسیجیان عزیز ارتباط گرفته‌ایم؛ همچنین با شرکت در مسابقات انفرادی از جمله در حوزه قرآن رتبه‌های خوبی کسب نموده‌ایم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: در راستای تکریم حقیقی خانواده‌های شهدای عزیز با ۲۱۰ تیم در قالب تیم های سه نفره با سازماندهی در عرض ۱۰ روز از خانواده شهدا سرکشی، دلجویی و با آنها دیدار و گفتگو کردیم این در حالی بود که برخی از خانواده‌های شهدای عزیز اذعان می‌کردند که مدت‌هاست که کسی از آنها سراغی نگرفته است.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: در سرکشی و بازدید از هزار و ۵۰۰ خانواده شهید بسیج و سپاه از خانواده‌های شهدای عزیز ارتشی و نیروی انتظامی مجموعاً هزار و ۷۰۰ خانواده شهید دیدار و گفتگو داشتیم که تاکنون در کشور چنین کاری انجام نشده بود و این امر در راستای دغدغه، نگرانی و اشاره مقام معظم رهبری در مورد شهدای عزیز انجام گرفت.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان عنوان کرد: نبردی که امروز در جبهه مقاومت اوج گرفته، نبرد قاریان، حافظان و مفسران قرآنی با دنیای شرّ است؛ این نسلی که امروز در غزه می‌جنگد، ۹۰ درصد آنها حافظان و قاریان قرآنی هستند و با باور و اعتقاد به قرآن پا در میدان جنگ نهاده اند و امیدوارم که خداوند عنایت دهد که همه ما عامل به قرآن باشیم.

image_pdfدانلود PDFimage_printپرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.